23 Aralık 2016 Cuma

Pazen oyun -iş önlüğü

2016 yılı biterken çocuklarımız için de özel bir şey tasarlamak istedim.Bu yıla damgasını vuran "çocuk ürünlerinde kanserojen içerikli boyalar,kumaşlar" kullanımı ile ortaya çıkan skandal üzerine bende oyun mama ve iş önlükleri hazırladım.
Annelerimizin bizlere giydirdiği pazen elbiseler pazen pijamalar eski moda der geçiştirirdik gençliğimizde.Oysa son yıllarda kaliteli hazır giyimlerin içine daha fazla para kazanmak adına,hele de  bebeklerimizin sağlığını tehdit eden ürünler bebek tekstilinde ,ünlü markalarda bile görülmeye başlayınca ne kadar haklı olduklarını bir kez daha anladım..Piyasada güvenle alışveriş yapmak zorlaştı .Çocuklarımızda daha fazla alerji,astım ve solunum sorunları yaşanmaya başlandı.
Bu bloğu kurduğumda zaten kendimi sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapmaya adadığımı sizlerle paylaşmıştım.İşte yıl bitmeden çok bilinen çok eski bir modeli pazen kumaşla bütünleştirerek çocuk önlüğü hazırladım.Aynı zamanda yelek gibi de kullanılabilecek bir giysi ortaya çıktı.
Sağlıkla güvenle giysinler.
pazen önlük

pazen oyun önlüğü
pazen çocuk önlüğü


Sizde siz olun;

Çocuklarınıza plastik ya da zararlı boyalarla baskılar yapılmış mama önlükleri ,oyun önlükleri iş önlükleri kullanmayın.Bebek ve çocuk ürünlerinin bazılarında  kansere yol açan kimyasallar olduğunu da sakın unutmayın!!.
Çocuk giyiminde ,uyku setlerinde ,pamuklu kumaşlar tercih edin.Unutmayın onların giydiklerini seçme şansları yok tüm sorumluluk bizim.

Mutlu ,başarılı en önemlisi  sağlıklı yıllar çocuklar...
Yeni yılınız kutlu olsun..

Lütfen fiyat bilgisi ve siparişleriniz için rengarenkoku@gmail.com adresine e- posta yollayınız.
Ayrıca instagram adresimizden ya da  facebook sayfamızdan tasarımlarımızı izleyebilir, mesaj yollayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder